آموزش نيروي انساني
پس از نصب و پیاده سازی سیستم ها در محل مشتری، آموزش از نگاه ایده پرداز مهم ترین بخش در فرایند پشتیبانی است. آموزش صحیح به کاربران باعث استفاده بهینه از نرم افزار ها خواهد شد که حاصل آن آسودگی خاطر در مشتری و همچنین ایده پرداز می باشد.
آموزش در دو مرحله صورت می گیرد :
  • آموزش اولیه پس از پیاده سازی سیستم ها :
    در این مرحله متخصصین فنی و پیاده سازی ایده پرداز با توجه به محصول و یا خدمات خریداری شده در محل مشتری یا شرکت اقدام به برگزاری چند جلسه آموزشی در قالب توضیحات تک کاربره و یا کلاس آموزشی دسته جمعی می نمایند. بطور معمول این کلاس ها در 2 یا 3 نوبت و در قالب کلاس های 2 الی 3 ساعته برگزار می شود.
نکات مورد اشاره در این دوره ها عبارتند از :
  • نحوه کار و فعالیت صحیح با سیستم ها
  • نگهداری سیستم
  • گزارش گیری
  • ارتباط با سایر بخش ها
  • نحوه ورود اطلاعات
  • روش های تهیه نسخه پشتیبان
  • آموزش در حین کار :
    این مرحله به صورت مستمر و بطور معمول تا چند هفته پس از پیاده سازی سیستم ها  بصورت تلفنی، ایمیل و یا در شرایط ضروری حضوری برگزار می شود. در این مرحله کاربران در حین کار با سیستم در صورت برخورد با سوالات و یا ابهاماتی می توانند با واحد های پشتیبانی و پیاده سازی ایده پرداز در ارتباط باشند و سئوالات خود را در زمان های تعیین شده مطرح نمایند و از راهنمایی های بخش های اشاره شده بهره مند شوند.
همچنین در صورت نیاز و با پرداخت هزینه های مستقل، شرکت ایده پرداز آموزش های متفرقه و اولیه مرتبط به علوم کامپیوتری را به مشتریان طلایی خود ارائه می دهد. برخی از این آموزش های در ذیل آمده اند :
  • کار با ویندوز
  • نحوه کار با اینترنت
  • آموزش HTML و CSS
  • آموزش Photoshop
  • کار ابتدایی با Sql Server
كليه حقوق مادي و معنوي اين وب سايت براي شركت ايده پرداز محفوظ مي باشد.